השמיים נפתחו: ביקוש רב לחופשת פסח כשרה למהדרין

    עפר גדנקן 2 Comment on השמיים נפתחו: ביקוש רב לחופשת פסח כשרה למהדרין

    חברת "כושר טורס" יוצאת במבצע מיוחד לזמן מוגבל – ילד שלישי חינם!!! בחדר הורים • ארוחות הגורמה של שף חיים בורנשטיין, הכשרות בראשות הגאון רבי משה נחשוני שליט"א ללא חשש שרויה וללא קטניות • השמיים נפתחו, אל תתמהמהו. זה הזמן המתאים להזמין חופשת פסח מלכותית בת 11 יום במלון הולינג Hualing המפואר ברמה של 5 כוכבים – בטיביליסי בירת גאורגיה • תפילות הופעות והרצאות במשך כל ימי החג עם הזמר והחזן ר' אברימי רוט ומשמח הלבבות הרב מאיר שוורץ • הכל כלול במחיר: גם הטיולים • מחכים לכם

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רוצים לחגוג השנה כבני חורין אמיתיים? חברת "כושר טורס" מציעה חופשת פסח מלכותית ברמה של  5 כוכבים  ובמחירים נוחים במיוחד.

    המיקום, מושלם. הטיסות קצרות במיוחד, כאשר רק כשעתיים ועשרים אורכת הטיסה לטיבילסי, ומשדה התעופה לבית המלון אורכת הנסיעה כ- 20 דקות לנוחות הנופשים. המלון – הולינג  Hualingהמפואר – הינו בעל חמישה כוכבים ומציע שהייה נוחה ומלכותית.

    החדרים במלון מרווחים, גודלם הממוצע הינו 40 מ"ר לחדר וכן כ-20 סוויטות בגודל של כ-140 מ"ר. המלון מציע שירות ברמה הגבוהה ביותר, הכולל מתחם ספא המשתרע על שטח של אלפי מ"ר. הספא יפעל בהפרדה מלאה לפי שעות עד 23:00.

    ארוחות הגורמה לאורך כל ימי החופשה יהיו ברמה קולינרית יוצאת דופן שיוכנו על ידי השף חיים בורנשטיין, זוכה פרסים נחשבים ואחד השפים הבולטים. הכל כשר למהדרין בהשגחת הגאון רבי משה נחשוני שליט"א ובפיקוח הרב ישראל וייס שליט"א – ללא חשש שרויה וללא קטניות. ארוחות וסעודות החג מוגשות בשפע רב ובמבחר רחב של טעמים מגוונים, שיוכנו כולם על ידי מיטב אנשי המקצוע מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, מבלי להתפשר על טיב הכשרות, ההידור והטעם. ניתן להזמין חדרים פרטיים לסעודת ליל הסדר משפחתית.

    השירות של "כושר טורס", כולל גם טיולים ואטרקציות, נסיעות מאורגנות לאתרי הנופש הבולטים. מסע ג'יפים, נסיעה באזורים מפורסמים כגון בורג'ומי וגודאורי (אתר סקי כולל עלייה ברכבל), רכבלים ושייט (במידה ומזג האוויר יאפשר זאת), תצפית על נופים בראשיתיים ומפלי מים שופעים, מופע פולקלור מקומי, שווקים ובתי כנסת עתיקים. כל הפעילויות כלולות בחבילת הנופש ואינן דורשות תשלום נפרד. פשוט להשאיר את הארנק בבית.

    בנוסף, מעניקה החברה שירות ייחודי ובעל חשיבות רבה בימים אלה, המאפשר לבצע ביטול של הנסיעה עם החזר כספי מלא כולל דמי רישום, במקרה שמגבלות הקורונה תחייבנה לבטל את הטיסה כגון סגירת נתב"ג או איסור נסיעה לגאורגיה. כך ניתן ליהנות מחוויה מושלמת בראש שקט וללא טרדות מיותרות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למען ה! מה יש לעשות 11 ימים במלון???‽

    2. 1

      כל הפסח פלוס יומיים